Ga voor opvang naar het Leger des Heils of naar De Tussenvoorziening. Woningcorporatie Viveste kan soms ook noodhuisvesting regelen. U moet dan wel aan een aantal voorwaarden voldoen.
Of neem contact op met het Sociaal Team.
Telefonisch bereikbaar: ma t/m vr 8.30 - 12.30 uur.
Centrale aanmelding
Telefonisch bereikbaar tussen 9.30 uur en 12.30 uur.
Neem contact op met De Tussenvoorziening, de Houtense Werktafel of met het Sociaal Team.
Centrale aanmelding
Telefonisch bereikbaar tussen 9.30 uur en 12.30 uur.
Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.
Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is.
Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.
Voor cliëntondersteuning kunt u terecht bij:
Heeft u een klacht over het Sociaal Team? Dan kunt u contact opnemen met sociaal ombudsfunctionaris Helga Peters.
De Sociaal ombudsfunctionaris helpt u op weg bij vragen, signalen of klachten over het Sociaal Domein. Specifiek Wmo en Jeugdhulp.
Helga Peters, telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag.